Originalreservdelar

Originalreservdelar.

Button

Ditt Festool-verktyg är gjort för att hålla länge. Men ibland kan någon del behöva bytas ut. Därför garanterar vi att alla reservdelar finns tillgängliga i minst tio år efter att tillverkningen upphört. Skulle vi undantagsvis inte ha delen i lager får du ett nytt verktyg av oss kostnadsfritt.

Hur kan du utnyttja den här tjänsten?

  • Registrera ditt nya verktyg för all-inclusive-garantin inom 100 dagar efter köpet.
  • Om något går sönder lämnar du in ditt verktyg för reparation.
  • Det bästa är om du beställer reparationen direkt hos oss. Med vår reparation online går det mycket snabbt och enkelt. Du kan också kontakta oss på telefon eller via e-post:

    Telefon: +49 (0)70 24 804 24400
    E-post: service-de@festool.com

  • Även din Festool-återförsäljare tar emot reparationsuppdrag. Men tänk då på att det kan ta längre tid totalt eftersom transporterna blir längre och kommunikationen går långsammare.
  • Om en reservdel inte längre är tillgänglig får du i stället ett nytt, jämförbart verktyg ur vårt aktuella sortiment utan kostnad.

Villkoren för all-inclusive-garantin hittar du här:

 
  • Registrera verktyg för all-inclusive-garanti

    Utnyttja våra omfattande servicetjänster. Registrera ditt verktyg så att det är helsäkrat de tre första åren och du kan koncentrera dig på det viktiga: Ditt arbete Registrera ditt verktyg nu
  • Snabbaste vägen till All-inclusive-garantin: med Festool App

    Registrera ditt nya Festool-verktyg enkelt och bekvämt med den integrerade scannern. Och använd fördelarna med Festool Service alltid och överallt. Mer information
  • FAQ

    Svar på de vanligaste frågorna hittar du i vår FAQ om all-inclusive-garantin eller . Mer information