Support är också en del av SERVICE all-inclusive

Vill du registrera din maskin, beställa Online Repair, veta allt om SERVICE all-inclusive eller bara få personlig support? Här hittar du svar på det mesta.
  • SERVICE all-inclusive

    SERVICE all-inclusive

    Fyra servicetjänster, för att du ska kunna koncentrera dig helt på arbetet.

    Läs mer om SERVICE all-inclusive
  • Festool myFestool

    myFestool

    Logga in på ditt myFestool-konto för att se registrerade verktyg, garantiperioder och mycket mer.

    Logga in på myFestool
  • Vanliga frågor om leasing

    Intresserad av att leasa verktyg? Här får du svar på alla frågor om Festool Business Lease.

    Läs FAQ om leasing
  • Festool FAQ

    Vanliga frågor om SERVICE all-inclusive

    Läs våra vanliga frågor och svar om SERVICE all-inclusive.

    Läs FAQ om SERVICE all-inclusive
  • Vanliga frågor om reparationer

    Dags för reparation? Våra vanliga frågor om reparationer ger dig svar på vad du kan göra innan reparation.

    Läs FAQ om reparationer