Registrera din SYS-PowerStation nu!
Elluttaget som hänger med.
Ta reda på mer om SYS-PowerStation!
SYS-PowerStation levererar elektricitet. Även där det inte finns någon. Som ett högpresterande energilagringssystem gör den dig oberoende av konventionella energikällor som uttag, generatorer eller strömfördelare på plats - för en garanterat förutsägbar arbetsdag.
FAQ
Vanliga frågor och svar
Hittar du inte svar på din fråga? I så fall ber vi dig kontakta vår kundtjänst: customerservice-se@festool.com.
Förutsättningen för utbetalning av cashback är köp av en SYS-PowerStation under kampanjperioden 18 november 2024 till 31 oktober 2025 och uppladdning av fakturan till det personliga MyFestool-kontot senast 30 november 2025. Mer information finns i villkoren för deltagande.
Du har möjlighet att registrera maskinen direkt i cashback-registreringsprocessen i MyFestool. För att göra detta måste du kryssa i rutan i slutet av registreringsprocessen.
Nej, det är tyvärr inte möjligt. Du måste registrera den själv på ditt eget MyFestool-konto.
Tyvärr är detta inte möjligt. Det är nödvändigt att registrera varje produkt individuellt och ladda upp fakturan separat varje gång. Du behöver dock inte två separata fakturor för produkterna.
Vi kommer naturligtvis att hålla dig uppdaterad. Om din registrering lyckas, kommer du få ett bekräftelsemail. Så snart dina uppgifter har kontrollerats kommer du att få ett nytt e-postmeddelande för att bekräfta att allt gått bra och att din cashback kommer att överförs till det bankkonto du angett. Om vi upptäcker att vi saknar information när vi kontrollerar dina uppgifter, kommer vi naturligtvis att kontakta dig.
Alternativt kan du när som helst kontrollera statusen på ditt MyFestool-konto.
Tyvärr är det inte möjligt att delta utan faktura.
Vi rekommenderar att du kontrollerar statusen på ditt MyFestool-konto. Om inget visas där, kan du skicka ett e-postmeddelande till customerservice-se@festool.com. De kommer att kontrollera om allt har fungerat med din registrering.
Skicka ett e-postmeddelande till customerservice-se@festool.com och ange ditt processnummer .