Registrera din Festool-maskin för cashback
Slip- och polermaskin ROTEX
Hitta rätt ROTEX för just ditt arbete!
Med slip- och polermaskinerna ROTEX från Festool får du en allsidig maskin i handen. Grovslipning, finslipning och polering – allt i ett och samma verktyg. Den kraftfulla motorn gör att du kan ta bort upp till tre gånger mer material vid grovslipning. Robust, mångsidig och pålitlig – skaffa din ROTEX idag och ta del av vår cashback-kampanj.
Handöverfräsar
Hitta rätt handöverfräs för dina behov
Med våra handöverfräsar kan du fräsa exakta utskärningar, avfasningar och spår samt profilera arbetsstycken av alla slag. Handöverfräsarna kännetecknas av kraftfulla motorer, hög precision, smidiga skärbyten och ett brett utbud av tillbehör. Ta tillfället i akt och dra nytta av cashback-erbjudandet – skaffa din nya handöverfräs idag.
FAQ
Vanliga frågor och svar
Hittar du inte svar på din fråga? I så fall ber vi dig kontakta vår kundtjänst: customerservice-se@festool.com.
För att få cashback krävs köp av en deltagande maskin under kampanjperioden 14 juli–30 november 2025, samt att fakturan laddas upp till ditt personliga MyFestool-konto senast den 14 december 2025. Mer information hittar du i villkoren för deltagande.
Du har möjlighet att registrera maskinen direkt i cashback-registreringsprocessen i MyFestool. För att göra detta måste du kryssa i rutan i slutet av registreringsprocessen.
OBS: Om du endast registrerar dig för Garanti All-Inclusive, kommer produkten inte automatiskt att registreras för cashback.
Nej, det är tyvärr inte möjligt. Du måste registrera det själv MyFestool-konto.
Tyvärr är detta inte möjligt. Det är nödvändigt att registrera varje produkt individuellt och ladda upp fakturan separat varje gång. Du behöver dock inte två separata fakturor för produkterna.
Vi kommer naturligtvis att hålla dig uppdaterad. Om din registrering lyckas, kommer du få ett bekräftelsemail. Så snart dina uppgifter har kontrollerats kommer du att få ett nytt e-postmeddelande för att bekräfta att allt gått bra och att din cashback kommer att överförs till det bankkonto du angett. Om vi upptäcker att vi saknar information när vi kontrollerar dina uppgifter, kommer vi naturligtvis att kontakta dig.
Alternativt kan du när som helst kontrollera statusen på ditt MyFestool-konto.
Tyvärr är det inte möjligt att delta utan faktura.
Vi rekommenderar att du kontrollerar statusen på ditt MyFestool-konto. Om inget visas där, kan du skicka ett e-postmeddelande till customerservice-se@festool.com. De kommer att kontrollera om allt har fungerat med din registrering.
Skicka ett e-postmeddelande till customerservice-se@festool.com och ange ditt processnummer .